Гарантія

Умови гарантії Termia

На кожен товар, придбаний у нашому магазині, ми видаємо гарантійний талон із датою продажу та печаткою. Він дає право на гарантійний ремонт у сервісних центрах або на заводі виробника. Термін гарантії встановлюється виробником і зазначений у описі товару. Для гарантійного обслуговування необхідно мати правильно заповнений гарантійний талон і документ про покупку. Ремонт виконується виключно в авторизованих сервісних центрах, або на заводі. Адреси сервісних центрів можна знайти у гарантійному талоні, інструкції або у нас на сайті за посиланням. Додаткову консультацію надамо за телефоном: (066) 946-64-45. Примітка: виріб має бути чистим при передачі на ремонт.

Підстави для відмови у гарантії

  • відсутність гарантійного талона;
  • механічні пошкодження, вплив води, пожежі, перепадів напруги тощо;
  • несанкціонований ремонт;
  • втручання у конструкцію;
  • порушення правил експлуатації;
  • використання виробу не за призначенням;
  • використання у виробничих цілях виробу, призначеного для побуту;
  • неправильне підключення або аварії електромережі.

У разі порушення умов експлуатації або після завершення гарантійного терміну ремонт здійснюється за кошт споживача.